Słupski Dzień Komputerowy

                  

W dniu 26 kwietnia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku odbył się III Słupski Dzień Komputerowy SDK. Wydarzenie odbywa się pod patronatem Prezydenta Miasta Słupska oraz programu Mistrzowie Kodowania. W tym roku gościło u nas aż 160 uczestników i ok. 200 gości, którzy kibicowali zawodnikom. 

W rozgrywkach e-sportowych brało udział stu sześciu zawodników, którzy rywalizowali w takich kategoriach jak :

Counter-Strike: Global Offenisve , League Of Legends, Hearthstone oraz Fifa 17. W przypadku CS'a i LOL'a była to rozgrywka drużynowa zaś w pozostałych indywidualna. Po ciężkich bojach na pierwszych miejscach uplasowali się odpowiednio w:

Counter Strike: drużyna o nazwie Kurczak Sqaaa w składzie Jakub Przedpełski,  Sebastian Pieczora, Łukasz Krasucki, Michał Dolny,  Szymon Matyjasik z Gimnazjum nr 5 imienia Sejmu Polskiego w Słupsku,

League Of Legends: drużyna o nazwie  AnGeTe w składzie: Filip Bednarek, Bartosz Słomka, Kamil Seńko, Wojtek Czerski, Mikołaj Zając z Gimnazjum im. gen. Mariusza Zaruskiego w Ustce

FIFA 17 Paweł Fabich z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku

Hearthstone Szymon Walkowiak z I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Słupsku

 

 

W konkursie programowania SDK_SCRATCH odbywającym się pod patronatem Mistrzów Kodowania w fazie eliminacji wzięło udział 40 uczniów z 9 słupskich szkół gimnazjalnych i podstawowych.  Każda drużyna przygotowała aplikację wykonaną zgodnie z ustalonym wcześniej i wybranym tematem odpowiednio w trzech kategoriach wiekowych klasy 1-3 SP, 4-6 SP oraz gimnazjum, do finału zakwalifikowało się 20 uczestników (12 drużyn). Programy wykonane przez młodych programistów okazały się bardzo ciekawe, wiele z napisanych programów miało użyteczne funkcje, niektóre gry po „kosmetycznym liftingu” mogłyby znaleźć swoje miejsce w sklepie Play lub Microsoft. Podczas finału uczniowie odpowiadali na pytania dotyczące swojego projektu oraz został rozegrany quiz wiedzy ze SCRATCH. Uczestnicy wzorowo odpowiadali na pytania, a w trzech przypadkach musiała odbyć się dogrywka ze względu na bardzo wyrównany poziom. To dowód na to, że już od najmłodszych lat można i warto zaczynać swoją przygodę z programowaniem i algorytmiką a słupskie szkoły są wzorowym tego przykładem.

W klasach 1-3 pierwsze miejsce zdobył Jan Prawdzik ze Szkoły Podstawowej Ziarno.

W klasach 4-6 po dogrywce na pierwszym miejscu uplasowała się drużyna Programistów ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 w składzie Piotr Cywiński, Piotr Czupajło, Filip Wolski.

W gimnazjum pierwsze miejsce należało do drużyny DreamTeam z Gimnazjum nr 2 w składzie Kordian Dziwisz, Jakub Tomas, Jakub Wójcik

 

Wszyscy uczestnicy otrzymali nagrody ufundowane przez Młodzieżową Radę Miasta Słupska, Łebskie Klocki Discovery Park, Akademię Pomorską w Słupsku, Roboludek,  MCDonald, MK Bowling, Fotojoker,  ENERGA-OPERATOR SA, Kaliop i Mistrzów Kodowania.

 

Wszystkim uczestnikom, opiekunom i gościom dziękujemy za przybycie, a zwycięzcom gratulujemy i życzymy wielu sukcesów.

 

Dziękujemy patronom medialnym GP24, TV Słupsk Obserwator

 

 

Zapraszamy za rok ;)

 

 

Słupski Dzień Komputerowy jest imprezą poświęconą rozwijającym się środowiskom: e-sportu, robotyki i programowania.

W tym roku ponownie zapraszamy Was na to wydarzenie. Impreza odbędzie się 26 kwietnia 2017r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. w Słupsku.

Podczas tegorocznej edycji będziecie mogli zmierzyć się w grach takich jak: CS:GO, LOL, Fifa 17.

Dodatkowo jako mini grę proponujemy HearthStone.

Nowością od tego roku będzie konkurs programowania w języku scratch dla szkół podstawowych i gimnazjalnych "SDK SCRATCH".

Tradycyjnie już w tym samym czasie zostanie rozegrany IIISłupski Konkurs Robotyki „RobotS”.

 

ROZGRYWKI E-SPORTOWE

REGULAMIN SDK

Regulaminy rozgrywek e-sportowych

CS:GO, LOLHearthStone, FIFA

Zgoda rodzica na udział

Formularz rejestracji do rozgrywek (rejestracja wydłużona do 25.04.2017)

counter strike i league of legends

hearthstone

FIFA

 

 

SDK SCRATCH

 

REGULAMIN Konkursu "SDK SCRATCH"

 

ZGŁOSZENIE SZKOŁY DO KONKURSU "SDK SCRATCH"  - przedłużone do 20.03.2016

PROJEKTY DLA SZKOLY PODSTAWOWEJ

PROJEKTY DLA GIMNAZJUM

 

SZKOŁY ZAKWALIFIKOWANE DO PIERWSZEGO ETAPU KONKURSU SDK SCRATCH

 

PRZEKAZANIE PROJEKTU SCRATCH DO OCENY - przedłużone do 03.04.2017

 

Drużyny zakwalifikowane do finału w dniu 26.04.2017 r. 

 

 

 

 

HARMONOGRAM SDK W DNIU 26-04.2017 r.

 

9:00 – 9:30     rejestracja uczestników sala gimnastyczna

9:30               rozpoczęcie imprezy, oficjalne przywitanie gości.

09:45-14:30    Rozpoczęcie rozgrywek Hearthstone, LOL, FIFA i CS:GO. (dyplomy i medale będą wręczane po zakończeniu danej rozgrywki i wyłonieniu zwycięzców)

10.30 – 11.30 SDK SCRATCH  - ok. godz. 10.40 quiz (każda drużyna odpowiada na 3 pytania dotyczące scratch i pytania z przygotowanej aplikacji), wręczenie nagród zwycięzcom.

11:30-12:30    Zwiastuny gier, omówienie premier i panel dyskusyjny.

12:00-12:45    Wykład „Wpływ gier komputerowych na zdrowie” – dr Łukasz Androsiuk  AULA

13.00-14.00    Wykład prowadzony przez Pana Jakuba Bilskiego z firmy Kaliop

14:00             Przewidywane zakończenie wszystkich rozgrywek.

14:30-14:45    Zakończenie wydarzenia i przyznanie nagród zwycięzcom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ARCHIWUM

Do rozgrywek e-sportowych (gier komputerowych) zgłosiło się 50 drużyn z 11 Szkół ponadgimnazjalnych i 7 szkół gimnazjalnych ze Słupska, Redzikowa, Siemianic i Ustki  - łącznie ponad 150 uczestników,  z których zakwalifikowało się do turnieju 26 drużyn 16 na grę Counter-Strike: Global Offensive i 10 drużyn na rozgrywki League of Legends. Całość turnieju została wydłużona o niezwykle ekscytujący finał, którego aż żal było przegapić.

Uczestnicy i goście drugiej edycji Słupskiego Dnia Komputerowego mogli wziąć udział w wykładach dotyczących bezpieczeństwa w sieci prowadzonych przez wykładowców ze Szkoły Policji w Słupsku oraz Daniela Jurszę z InfoCity. Dodatkowo dla odwiedzających zorganizowano turniej Tekken 6. Warto również wspomnieć o konkursie algorytmiki,

Celem drugiej edycji Słupskiego Dnia Komputerowego była edukacja młodzieży szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w zakresie bezpieczeństwa w Internecie i w sieci, ukazanie zagrożeń na jakie są wystawieni ludzie poruszający się po stronach internetowych, korzystających z portali społecznościowych oraz bankowości elektronicznej. Zachęcenie do nauki programowania (kodowania). Dodatkowym atrybutem imprezy jest zjednoczenie młodzieżowych środowisk e-sportowych ze słupskich szkół oraz ukazanie rozgrywek elektronicznych, jako możliwości  wspólnej rozrywki, połączonej z rywalizacją i wzajemną  sympatią młodzieży.

 

Wyniki turnieju gier komputerowych:

Counter-Strike: Global Offensive

1.miejsce – NoPANIC w składzie:

Marcin Drozd (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Krystian Grzeszczak (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Kamil Sygnowski (Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku)

 

2.miejsce – DISBAND w składzie:

Łukasz Perkowski (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Kamil Mitek (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Arek Cyran (Zespół szkół mechanicznych i logistycznych nr 4)

 

3.miejsce – in3 w składzie:

Sebastian Zalas (Zespół Szkół Społecznych Ponadginazjalnych w Słupsku)

Oskar Drzymalski (Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Słupsku)

Patryk Klawikowski (IV Liceum Ogólnokształcące w Słupsku)

 

League of Legends

1.miejsce - Fx Jechanka w składzie:

Łukasz Natoniewski (Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych Nr 5 w Słupsku)

Piotrek Wierzchowski (Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych Nr 5 w Słupsku)

Adam Sontowski (Zespół Szkół Mechanicznych i Logistycznych Nr 5 w Słupsku)

 

2.miejsce – Motylki w składzie:

Łukasz Kin (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Kacper Woś (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Michał Jankowski (Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku)

 

3.miejsce – TeamSESH w składzie:

Dawid Szymkowiak (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Adrian Zawadka (Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Słupsku)

Mateusz Górniak (Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku)

 

Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy za świetną zabawę i naukę ;)

 

Już niedługo 14.04.2016 r. w naszej szkole odbędzie się II edycja Słupskiego Dnia Komputerowego organizowana przez naszą szkołę.

 

Głównym celem słupskiego dnia komputerowego jest edukacja młodzieży szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w zakresie bezpieczeństwa w Internecie, ukazanie zagrożeń na jakie są wystawieni ludzie poruszający się po stronach internetowych, korzystających z portali społecznościowych oraz bankowości elektronicznej. Zachęcenie do nauki programowania (kodowania). Dodatkowym atrybutem imprezy jest zjednoczenie młodzieżowych środowisk e-sportowych ze słupskich szkół oraz ukazanie rozgrywek elektronicznych, jako  wspólnej rozrywki, połączonej z rywalizacją I wzajemną  sympatią młodzieży.

W trakcie SDK oprócz ciekawych sesji dotyczących bezpieczeństwa w sieci odbędą się rozgrywki gier komputerowych, oraz organizowany również przez naszą szkołę II Słupski Konkurs Robotyki RobotS. Obie imprezy są skierowane do Uczniów szkół ze Słupska i okolic ;)

Serdecznie zapraszamy!!!

Harmonogram imprezy w dniu 14.04.2016 r.

9.30 - 9.55 rejestracja uczestników

​9.55 - 10.00 uroczyste rozpoczęcie

10.00 - rozpoczęcie rozgrywek e-sportowych

12.00 - wykład nt. bezpieczeństwa w sieci Internet - Szkoła Policji w Słupsku

14.00 - przewidywane zakończenie rozgrywek e-sportowych

14.05 - sesja nt. bezpieczeństwa w sieci Internet - Daniel Jursza - INFOCITY

​14.30 - wręczenie nagód

14.45 - zakończenie konkursu

 

Pozostałe dokumenty:

Image: